Φοβερό ανέκδοτο!!!!


  - 3 άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν :
-Λέει ο πρώτος : πήρα στη γυναίκα μου κάτι, που πάει από το
0 στα 100 σε 6 δευτερόλεπτα !!!- Οι άλλοι δεν καταλαβαίνουν περί τίνος πρόκειται και έτσι αυτός τους το αποκαλύπτει 

  Της αγόρασα μία PORSCHE 3-studio-torino-rk-coupe-Porsche-Cayman.jpg 
-  Λέει ο δεύτερος : εγώ πήρα στη γυναίκα μου κάτι, που πάει από το
0 στα 100 σε
4δευτερόλεπτα !!! - Μάλλον της αγόρασες Ferrari, λένε οι άλλοι 2, σωστά ?  Πολύ σωστά αποκρίνεται εκείνος



 ferrari-enzo-doors-open.jpg                                                -  Λέει ο τρίτος : Αυτά είναι μαλ..κιες . Εγώ πήρα στη γυναίκα μου κάτι, που πάει από το
0 στα 100 σε  2δευτερόλεπτα !!! - Αποκλείεται, λένε οι άλλοι δύο, η Ferrari είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο… -  Και εκείνος απαντά :  Και ποιος σας είπε ρε μαλ...ς, ότι της πήρα αυτοκίνητο ???..................




























                                                                       
    %CE%B6%CF%85%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1.jpg























                                                                    

Υγεία,διατροφή - αθλητισμός - αδυνάτισμα - ομορφιά
http://www.loseweight-dontwait.com/

Βγαλτε λεφτα από το blog-site σας πατωντας το συνδεσμο


loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

loading...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...